duminică, 20 decembrie 2009

Simplu

Imi place sa ma holbez la cer si la soare ... imi place sa calatoresc, sa fac poze, sa mananc ciocolata, sa cant, sa dansez, sa ma plimb, sa ma port ca un copil ... sunt copil:P unul mai zapacit, sensibil.. sunt un om viu:D... imi place sa visez si am visuri mari. imi place sa zbor. vreau sa am aripi ;)) imi place ploaia... imi plac oamenii.. imi place tot ce e nou. sunt curioasa sa cunosc cat mai multe lucruri..inima mea e plina de vis si de iubire ..tanara ca luna plina, copilaroasa, originala si zapacita, ceea ce ma face sa vibrez e ineditul, aventura, evadarea.. Doamne. Iti multumesc ca inainte sa ma fi nascut, tu ma cunosteai, ma stiai pe nume si m-ai iubit Iti multumesc ca Tu esti langa mine atunci cand sunt bucuroasa, dar si atunci cand plang.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu